woensdag 29 juni 2011

SHOPPING: Sale shopping

Vandaag heb ik een totaal overzichtje van al mijn sale-aankopen gemaakt. Ik ben eigenlijk om eerlijk te zijn geen enorme fan van sale. Als ik aan sale denk, denk ik al gelijk aan de enorme stapels bij de Zara of de totaal overhoop-gehaalde rekken bij de H&M. Ik houd sowieso niet van graaien en troep maken. En bovendien vind ik in van die grote stapels toch zelden leuke dingen.
Mijn beste sale-aankopen kocht ik daarom bij de Mango. Sowieso vind ik Mango altijd leuk in de sale. Ik ben sowieso een Mango-meisje maar in de sale al helemaal. Waar Zara nog een heleboel rekken heeft van items met 20% korting begint de Mango-sale altijd vanaf 50% korting. Vaak kan ik dan ook de verleiding niet weerstaan en koop ik me ziek. Maar dat wil niet zeggen dat ik alleen bij de sale bij Mango koop. Nee ik ben wel zo zwak dat ik toch in die rekken van de H&M duik en als een gek graai van de tafels van de Zara.

Gelukkig hield ik me deze keer nog in. Ik sprak met mezelf af dat ik echt alleen iets mocht kopen als het met 50% korting was en ik het niet puur kocht omdat het in de sale was. Ik kocht in Hoofddorp al wat sale items bij Mango, kocht daarna nog wat bij de Zara en ging in mijn eigen Haarlem nog een keer los bij Mango en H&M.

In deze post laat ik de sale-aankopen zien die ik deed bij Mango.


En wat was de sale bij Mango heerlijk zeg! De hele winkel was volledig gevuld met sale artikelen, ze hadden geen eens meer nieuwe collectie hangen. Ik was vast van plan om me aan mijn eigen regels te houden en dat heb ik ook gedaan.
Eigenlijk wilde ik voor de zomer nog wat meer kleur kopen maar ik ging, niet erg verrassend, weer voor nude-tinten.


Dit shirtje spotte ik al in Hoofddorp maar toen kocht ik 'm niet. Toen ik 'm in Haarlem weer zag nam ik hem wel mee. Het is een dun shirtje, ik moet er dus wel een hemdje onder want hij schijnt enorm door. Er zitten schoudervullingen in wat het shirtje toch nog wat specialer maakt. Hij was van €14,90 afgeprijsd naar €7,45. Ik kreeg dus 50% korting.


Wat ik in Hoofddorp wel kocht was dit vestje. Sowieso ben ik dol op vestjes en helemaal die langere modellen vind ik heerlijk. Dit vestje was ook nog eens crème-kleurig, waar ik al helemaal van houd, dus deze kon ik niet laten hangen. Al was het alleen maar voor de prijs want hij was €34,90 en nu €17,45. Ik hield me dus opnieuw weer aan m'n regel want ik krijg 50% korting.


En dit is toch wel mijn lievelings aankoop van de sale. Maar helaas vind ik dit verschrikkelijke foto's want het jurkje komt er absoluut niet op uit als ik zou willen en zoals hij in het echt is. Maar ik ben echt dol op dit jurkje. De roze band loopt door op de rug en dit maakt de jurk echt helemaal af. Ik maak snel foto's dat ik deze aanheb. Ik draag hem volgende week naar een builoft dus de foto's volgen dan snel!
En ookal had ik deze jurk voor iets meer geld ook wel gekocht, een heel groot voordeel was de prijs. Deze jurk was namelijk van €119 euro afgeprijsd naar €35. Dat betekent dus dat er 70% korting op zat. Ik ben helemaal in de wolken!

With love, Irene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten