dinsdag 28 juni 2011

SHOPPING: Bobble


Op verschillende blogs las ik er de laatste tijd al over. De Bobble. Een waterflesje met een filter erin. Ik was meteen enthousiast. Vol enthousiasme vertelde ik erover tegen mensen maar iedereen leek me gek te vinden. Maar ik ben altijd een beetje een watje ik durf best te zeggen dat ik misschien een hele lichte vorm van smetvrees heb. Dus dit flesje moest ik hebben.
Voor €11,95 kocht ik het flesje bij de Bijenkorf. Ik koos voor de blauwe kleur maar ze verkochten ook een roze, gele, zwarte, rode en groene variant.
En ik vind hem perfect. Het enige nadeel wat ik kan bedenken is dat hij redelijk groot is. Maar voor de rest zie ik alleen maar voordelen. En dan bedoel ik niet alleen dat dit flesje er natuurlijk een stuk schattiger uitziet dan de gewone waterflesjes. Zo hoef je nooit meer waterflesjes te kopen. Ik kocht eigenlijk best veel flesjes en dat is natuurlijk niet bepaald goedkoop en ook niet echt milieuvriendelijk. Een groot voordeel van de Bobble-flesjes is dat ze volledig gerecycled zijn. Pas na 300 flesjes moet je het filter vervangen.  Een nieuw filter kost dan €7,95 maar dat vind ik het absoluut wel waard. Ik ben helemaal gek op mijn nieuwe Bobble.
With love, Irene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten