vrijdag 24 juni 2011

SERIES: The Rachel Zoe Project


Zoals iedereen weet ben ik verslaafd aan series. Heel, heel, heel veel series. Een van de series die ik echt heerlijk vind is: The Rachel Zoe Project. In deze serie wordt styliste Rachel Zoe gevolgd. Je ziet haar vooral bezig als styliste van celebrities. Maar Rachel geeft je ook een kijkje backstage bij grote modeshows en laat je meegenieten van stukjes van haar privé-leven. Vooral de momenten dat Rachel een uur doet over het uitkiezen van een outfit, en dit haar man compleet gek maakt zijn geweldig (en stiekem misschien een beetje herkenbaar). In een jaloersmakend kantoor (lees: echt overal schoenen!!!) is ze non stop druk en chaotisch bezig.
Ik vind haar ten eerste echt een hilarisch mens. Echt ze is helemaal gek samen met haar assistenten Taylor en Brad en haar man Rodger. En ik vind haar smaak ook geweldig en ben dol op haar werk. Elke aflevering bevat 40 minuten lang prachtige outfits, jaloersmakende ontmoetingen met celebrities en vooral mode mode mode. Of zoals mijn vader zou zeggen, het gaat weer eens helemaal nergens over. Maar ach ik geniet er echt van, ik zou zo vijf afleveringen achter elkaar kunnen kijken zonder het zat te worden.

Ik kijk de serie trouwens gewoon via youtube! De kwaliteit is daar ook best prima. Wanneer je gewoon: The Rachel Zoe project intypt vind je de afleveringen gelijk. De show telt nu 3 seizoenen maar goed nieuws: er komt een vierde seizoen! Maar voor nu: veel plezier met kijken!


With love, Irene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten