maandag 20 juni 2011

COLLAGE: Miu miu bags

Oke ik geef het eerlijk toe, ik heb een heleboel verslavingen. Zo ben ik verslaafd aan thee, luieren, de zon aanbidden, opruimen (ja echt, opruimen haha) en natuurlijk winkelen. Dat zorgt er dan ook voor dat mijn portemonnee steeds lichter wordt en m'n kledingkast steeds voller. Ik ben door die winkel-verslaving inmiddels ook een verslaving aan sjaals, schoenen, sieraden, kleren natuurlijk en tassen. Oh ja voor tassen heb ik echt een zwak. Helaas heb ik niet het geld om aan de verleiding van elke mooie tas die ik zie toe te geven maar oh; if I was a rich girl.
Nou dan had ik het wel geweten. Tassen in alle soorten en maten, kleuren, materialen en prints. Ik ben vreselijk verslaafd. Het maakt me eigenlijk niet uit hoe duur een tas is. Het is natuurlijk altijd mooi meegenomen als je een koopje scoort maar voor een mooie tas ben ik best bereid wat te betalen.

Helaas gaan de prachtige tassen van Miu Miu me net iets te ver. Ik vind de tassen van dit merk geweldig. Ze zijn simpel maar toch elegant. En daar houd ik van. Ja af en toe kan de tas echt de outfit maken. Maar vaak kies ik voor een simpel exemplaar om het niet te bont te maken.
Een van deze Miu Miu tassen zou dan perfect zijn. Maar goed ik denk dat het voor mij alleen maar dromen wordt terwijl ik langzaam verder spaar.

De tassen van Miu Miu beginnen ongeveer vanaf 600 euro.

With love, Irene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten