maandag 27 juni 2011

SHOPPING: Shoes obsession

Ik kwam, ik zag en ik liet ze niet meer los. Haha zo gaat dat eigenlijk altijd bij mij met schoenen. Zoals vrijwel elk ander meisje ben ik ook ontzettend verslaafd aan schoenen (naast tassen, kleding, sjaals en bikini's).
Zo kocht ik de laatste tijd drie paar. Twee keer ging ik naar Amsterdam voor totaal andere dingen maar ik kwam slechts met hele andere spulletjes en drie paar schoenen. Maar goed zoals ik al zei, als ik schoenen zie MOET ik ze hebben. Als ik ze vast heb gehad en vervolgens aan heb gehad ben ik verliefd en is er geen weg meer terug.


Dit paar kocht ik twee weken terug in Amsterdam bij de Zara. Ik vond ze meteen ontzettend schattig. Stiekem moet ik toegeven dat ze niet geweldig zitten, ik heb wel ballerina's die lekkerder zitten. Maar ik vond ze zo leuk ik moest ze wel kopen, ik kon het gewoon zoals gewoonlijk weer eens niet laten. Erg he!
Voor €25,95 nam ik deze schatjes mee naar huis.


Diezelfde dag kocht ik deze bij sleekhakken bij de Bershka. Echt bijzonder vind ik ze niet maar ik ben sowieso dol op (slee)hakken. En dit zijn gewoon echt van die makkelijke schoenen die onder alles staan en ook meteen lekker zomers staan. Geweldige kwaliteit zal het vast niet zijn maar voor €24,95 kon ik het niet laten.
En nu al m'n lievelings-sandaaltjes van deze zomer: dit geweldige paar van River Island. Ik was (ik val in herhaling) meteen verliefd. In de winkel hadden veel exemplaren al steentjes verloren, ik vroeg daarom om een nieuw paar, dus ik besef me dat ze vrij kwetsbaar zijn. Maar zelfs mijn moeder vond dat ik ze echt moest kopen ookal heb ik al 10 andere paren dus dat wil dan wel wat zeggen. Ze kostte €36,00.

With love, Irene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten