dinsdag 28 juni 2011

LOVE: Exam present

Ik heb m'n examencadeau eindelijk besteld! Het was nog even flink spannend om het te krijgen. Ik heb gekozen voor deze mooie armband van Philippe Audibert. Ik wilde echt het liefst iets van een mooie armband of een ander sieraad. Kijk met geld maak je mij natuurlijk ook altijd blij maar ik vind het wel mooi om iets te hebben wat ik altijd kan dragen, waarbij ik dus altijd de herinnering heb aan het feit dat ik ben geslaagd voor m'n examen. Ik ging natuurlijk het hele internet af op zoek naar iets moois en kwam op de site van Philippe Audibert. Oh en ik was meteen verliefd. Deze moest het absoluut worden.

Ik heb zowel Haarlem als Amsterdam afgezocht naar de armband maar uiteindelijk heb ik 'm toch bested via de site. Hopelijk krijg ik het pakketje snel binnen en dan volgen uiteraard nog foto's!

With love, Irene

3 opmerkingen: