dinsdag 14 juni 2011

LOVE: Pretty little liars

Ik ben echt in het algemeen super super superverslaafd aan series. Echt ik volg alles. Mijn serie-obessie begon eigenlijk lang geleden toen ik met m'n moeder op de bank elke week keek naar Gooische Vrouwen. Daarna kwam gossip girl bij ons op televisie. En ik was er meteen gek op. Maar natuurlijk ging het me weer te langzaam (ongeduldig als ik ben) dus ik begon al snel op internet te kijken om nieuwe afleveringen te kunnen zien. Zo kwam ik na een tijdje dan ook op de site http://www.sidereel.com/.
Oh wat was dit een hemel voor mij. Een totaal overzicht van allerlei series die ik nog niet kende of seizoenen die nog niet in Nederland waren uitgezonden. Ik keek alles door elkaar en werd echt nog meer serie-verslaafd dan ik al was haha.

Zo onder andere Pretty Little liars. Oh wat heb ik genoten van het eerste seizoen. Veel mensen zullen het al wel kennen van de boekenserie. Zelf heb ik de boeken niet gelezen maar de serie schijnt wel iets anders te zijn dan de boeken.
Ik ben echt dol op deze serie. En nu de reden waarom ik dit hele verhaal heb getypt. Vanavond begint het tweede seizoen! Oh en het wordt zo spannend ik kan niet wachten. Vannacht wordt in Amerika de eerste aflevering uitgezonden wat betekent dat ik vanaf morgen de aflevering op internet kan kijken. Ik kan echt niet wachten!



With love, Irene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten