dinsdag 21 juni 2011

LISTS: Is it ok?

Het allerleukste onderdeel van de Glamour vind ik zelf toch wel de rubriek; Het is oke! Als ik het lees moet ik altijd lachen omdat je stiekem jezelf toch altijd wel betrapt met de gedachte: o ja dat doe ik ook altijd! En terwijl ik het las schoot me een hele lijst aan dingen waar ik me zelf ook zo vaak aan schuldig maak te binnen. Haha en ik weet op heel veel ook wel het antwoord: nee het is niet oke.

Maar is het oke om...
- de ochtend te beginnen met een champagne-ontbijt om 9 uur 's ochtends?

- zelfs op een grauwe, bewolkte ochtend een zonnebril te dragen gewoon omdat je daar zin in had?

- je al twee weken voordat je je maandsalaris krijgt, weet (tot op de laatste cent) waar je het aan gaat besteden?

- na 17 jaar nog steeds niet begrijpen dat dingen op het laatste moment doen, heel heeeel veel stress veroorzaakt?

- na een dag alweer van nagellak te veranderen omdat je de kleur nu alweer zat bent?

- 's nachts na het uitgaan de koelkast plundert om 's ochtends dan weer te beweren dat je er niks aan kon doen! Blame it on the alcohol!

- af en toe dwangneurotische, kinderachtige trekjes te hebben door bijvoorbeeld alleen op de witte strepen van een zebrapad te lopen?

- de verleidingen van al het lekkers bij de kassa van de supermarkt, soms niet te kunnen weerstaan?

- na 17 jaar nog steeds geen nee te kunnen zeggen?

- je bij een tekort aan kledinghangers niet de conclusie trekt dat je misschien te veel kleding hebt, maar je gewoon weer naar de ikea gaat?

- je soms gewoon echt niks doet aan je haar 's ochtends ookal lijkt het alsof er een explosie heeft plaatsgevonden?

- je stiekem nu al je koffer in wil pakken terwijl je pas 7 augustus op vakantie gaat?

- je zelf te betrappen op een traan bij stomzinnige, romantische, afgezaagde en vooral slechte films?

With love, Irene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten