zondag 12 juni 2011

COLLAGE: Let me wear this please

Echt helemaal dol ben ik op de site Polyvore. Op die site kan ik me echt uren vermaken. Op een regenachtige, saaie zondag met een grote kop thee erbij en ik ben wel even zoet.
Zo ook vandaag, het mocht dan wel niet regenen maar ik had gister een hele drukke dag dus vandaag heb ik lekker de hele dag in m'n joggingpak gezeten en vrij weinig gedaan. Dus al snel kwam ik weer op http://www.polyvore.com/ en ging ik aan de slag met deze collage.
Ik draag eigenlijk het liefst rustige kleuren als wit, crème, zwart en lichte kleuren als lichtroze en lichtblauw. Ik zal doen ook niet snel meedoen met de colorblocking-trend. Maar af en toe doe ik gek en ga ik voor een knalkleur. Meestal kies ik daarom voor vrolijke, gekleurde accesoires of een opvallend item gecombineerd met basics.

Ik ben echt helemaal weg van deze set. De tas en de armband vind ik echt geweldig! Maar om eerlijk te zijn zou ik alle items zo willen hebben.

With love, Irene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten