vrijdag 24 juni 2011

LISTS: Happy things on an ugly day

Nou het mag dan wel al weer een paar dagen zomer zijn maar veel is er nog niet van te merken. Het blijft maar regenen en vanochtend werd ik zelfs wakker met onweer. Maar gelukkig ben ik niet zo'n type voor wie een dag gelijk verpest is met zo'n begin van de dag.
Integendeel. Vandaag ben ik eigenlijk best happy. En hier een lijst waarom!

- Ik ben lekker zonder wekker, helemaal natuurlijk rustig wakker geworden in mijn heerlijke nieuwe warme bedje met wel tien kussentjes en heel veel dekentjes.

- Ik vind het echt zo heerlijk om wakker te worden en meteen een grote pot thee te zetten.

- Ik heb natuurlijk vakantie maar ik heb ook heel veel gewerkt de afgelopen tijd. Maar vandaag heb ik heerlijk helemaal niks. Geen werk, geen afspraken. Dus ik heb lekker uitgeslapen tot 11 uur, heb rustig ontbeten en lig nu heerlijk met m'n laptopje op schoot op de bank terwijl de dvdbox van Gossip Girl op non-stop afspelen staat.

- Het is helaas te slecht weer om te gaan hardlopen, dus ben ik vanochtend maar begonnen met wat buikspieroefeningen en daarna wat yoga-oefeningen.

- Vandaag ga ik samen met m'n moeder mijn examencadeau uitzoeken. Ik ga nog niet verklappen wat ik al op het oog heb maar het gaat in ieder geval om een armband. Maar meer daar over later!

- Wat me verder ook altijd blij maakt: vandaag krijg ik mijn salaris. Ik heb deze maand heel veel gewerkt, twee weken zelfs 7 dagen achter elkaar.

- Voor het eerst in lange tijd (ik had het gewoon simpelweg te druk) is mijn hele kamer heel mooi opgeruimd. Mijn moeder zegt altijd dat ik al een walk in closet heb omdat mijn kleren toch door mijn hele kamer liggen maar nu is het eindelijk helemaal netjes. Ik heb zelfs bloemen gekocht, ik ben namelijk dol op bloemen, om mijn kamer in zomerse sferen te krijgen.

- En wat me misschien op dit moment nog wel het meest blij van allemaal maakt: het zonnetje lijkt langzaam aan een beetje door te komen dus stiekem hoop ik dat het toch nog even mooi shopweer wordt vandaag!


With love, Irene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten