zondag 19 juni 2011

DIARY: Party lifestyle

Oke sorry. De afgelopen dagen ben ik zo druk geweest met feesten, werken en van alles en nog wat dat de afgelopen dagen geen posts meer online zijn gekomen. Maar dat maak ik goed met jullie! Ik ga vanavond, nadat ik de enorme zooi in mijn kamer heb opgeruimd, een heleboel posts schrijven. Want ik weet dat ik het de komende dagen weer erg druk krijg dus ga ik vanavond al dingen schrijven en voorbereiden zodat er wel elke dag minstens twee posts online komen! Beloofd!

Maar goed ik heb het natuurlijk zo druk gehad met feesten omdat ik heerlijk ben geslaagd. Wil verder niet opscheppen maar ik ben 1 zes, 3 zevens en 5 achten geslaagd dus daar mag ik best tevreden over zijn vind ik zelf. En dat was ik ook dus ben ik echt even flink los gegaan. Niet de meest geweldige lifestyle; 12 uur wakker en van 9 tot 's ochtends vroeg weer feesten. De stukjes van m'n dag dat ik niet uitging bracht ik rustig door met een filmpje op de bank, lekker kopje thee, wat tijdschriften en m'n laptop op schoot.

En 's avonds was ik dan weer genoeg uitgerust. Ik heb echt in m'n mooiste feestoutfits met de meest creatieve cocktails en andere drankjes gefeest. Mijn favoriete feestnummers van de afgelopen paar dagen?

Bingo Players - Cry (just a little)

Sak Noel - Loca People

Alexis Jordan - Happiness

With love, Irene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten