donderdag 23 juni 2011

MUSIC: Welcome to St. Tropez


Foto:
Chic Muse
Op 7 augustus 2011 vertrek ik voor twee heerlijke weken naar de Cote d'Azur in Frankrijk.

Oh en wat heb ik daar een zin in zeg! Heerlijk relaxen op het strand en genieten van de mooie omgeving. Maar ik wil natuurlijk niet alleen maar relaxen. Ik wil ook lekker feesten! Gelukkig zitten we vlakbij het welbekende Saint Tropez. En om alvast in de vakantie-stemming te komen om begon ik op vandaag aan mijn vakantie 2011 playlist. Het was de perfecte dag om het te doen. Terwijl het hier sinds gisteren ookal officieel zomer is regent het buiten non-stop en er is nergens een glimpje zon te bekennen.
Mijn muzieksmaak is heel verschillend dus er staan dan ook allerlei soorten muziek op mijn playlist. Toen ik op zoek ging naar dansnummers kwam ik het volgende nummer tegen: Dj Antoine - Welcome to St. Tropez. Ik vond het al meteen zo leuk passend bij m'n vakantie dat ik 'm meteen ging luisteren. En nou ik denk dat ik mijn nummer van zomervakantie 2011 heb gevonden. Lekker toepasselijk en ik zie mezelf al helemaal dansen op dit nummer met een cocktailtje erbij in de brandende zon. Hmmm...



With love, Irene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten