woensdag 15 juni 2011

COLLAGE: Summer sandals

Mijn heerlijke vakantie in Zuid-Frankrijk komt steeds dichterblij en daar ben ik echt zo blij mee. Maar hoe dichterbij m'n vakantie komt, hoe drukker ik me ga maken over wat ik allemaal mee wil nemen. Ik ga waarschijnlijk m'n koffer weer helemaal vol proppen met een overdosis en veel te veel van alles wat ik niet of nauwelijks nodig heb.
Net zoiets is dat met sandaaltjes. Meestal draag ik namelijk toch de hele dag slippers omdat ik dat gewoon het meest praktisch vind.
Maar natuurlijk zijn mooie sandaaltjes toch wel het mooist voor een avondje cocktailtjes bij het strand. Daarom ook deze collage van sandaaltjes. Voor deze zomer ben ik echt op zoek naar het perfecte paar (met meerdere paren heb ik natuurlijk ook geen enkel probleem haha!). Ik ben echt op zoek naar een stel elegante sandaaltjes die een simpele outfit, bijvoorbeeld een wit hemdje met een shortje meteen wat meer bijzonder maken. Of die juist perfect staan bij een leuk cocktailjurkje.
Over het algemeen zijn deze veelste duur voor mijn budget, maar het blijft altijd fijn om juweeltjes op te zoeken en proberen de perfect look-a-likes te vinden. Ze staan dan ook op dit moment bovenaan mijn extreem lange wishlist voor de vakantie. Om nog maar niet te spreken over mijn wishlist in het algemeeen haha!

With love, Irene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten