dinsdag 21 juni 2011

HOLIDAY: Kefalonia

Al zo vaak ben ik in Griekenland geweest. En ik moet toch zeggen dat dit echt mijn ideale vakantieland is. Je hebt er natuurlijk de overheerlijke zon maar er valt ook genoeg te doen en het land zelf is ook supermooi. De mensen zijn vriendelijk, het is nu lekker goedkoop allemaal en je bent meteen helemaal ontspannen.

Ik ben al op een heleboel verschillende plekken van Griekenland geweest maar mijn favoriete plek tot nu toe is het eilandje Kefalonia. Ik was er een jaar geleden al maar stiekem weet ik al waar ik volgend jaar heen wil.
De stranden zijn er prachtig, mijn lievelingsstrand daar Myrtos staat zelfs in de top 5 van de wereld! Ook het Griekse eten is heerlijk het is in een woord gewoon geweldig!

Maar goed uitleggen waarom ik zo gek ben op dit land en dit eiland kan ik natuurlijk het beste met foto's. Hier vast een paar foto's ik denk dat ik binnekort nog wel wat meer foto's online zal zetten!





With love, Irene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten