woensdag 22 juni 2011

COLLAGE: The ultimate nudes

Ik ben dol op nude-kleuren. Crème, lichtroze, beige en alle andere nude tinten vind ik geweldig. Ja ik houd ook af en toe wel van een felle kleur maar voor deze collage ging ik op zoek naar een paar prachtige lichte, nude-tinten.
Prachtig vind ik deze voor van de zomer. Voor mij staan deze tinten echt gelijk aan een heerlijke relaxte, niks-moet-alles-mag-vakantie. Ik vind nude er altijd zo luchtig en comfortabel uitzien. Dat hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn maar je ziet er in ieder geval uit effortless uit.
Het was echt een feestje om deze collage te maken. Echt alles zou zo in mijn kledingkast passen. Ze sluiten perfect aan bij de rest van mijn kleding. En dan vooral de blouse, de jurk (tweede van links, boven), het jasje en de hakken vind ik geweldig en staan bovenaan mijn lijstje.

Aangezien opnieuw bijna niks van deze items is budget-proof dus ik ga maar gewoon weer op zoek naar de perfecte look-a-likes. Een look-a-like van de short kocht ik trouwens al een tijdje geleden bij H&M divided voor €19,95.

With love, Irene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten