maandag 4 juli 2011

LISTS: I've been bad

Oh ik heb weer stomme dingen gedaan.

- Ik heb al veel te lang niet geschreven. En waarom? Niks geen goede excuses. Omdat ik er voor koos om elke avond te feesten en elke dag van 's ochtends tot 's avonds te werken.

- Ik heb gister de hele dag achter een kraam op de zomermarkt gewerkt. Ik was de hele dag spijkerbroeken en pieces-sale aan het verkopen en toen ik even een kwartiertje pauze had kon ik de geur van patat uit de straat niet weerstaan en ik lunchde een patatje met. Na het werk ging ik meteen door naar een verjaardag dus tijd voor avondeten was er ook niet. Ik vulde mijn buik dus verder met de bittergarnituur. Je begrijpt dat ik me nogal ongezond en dik voel nu. Maar eigen schuld, en nu moet ik van mezelf verplicht gaan hardlopen nadat ik deze posts af heb.

- Aangezien ik de afgelopen dagen zo druk ben geweest met werken dat mijn kamer is veranderd in de grootste troep ooit. Elke avond als ik hysterisch op zoek ging naar een feestoutfit belandde meer dan helft op de grond wat ik dus nog steeds niet heb opgeruimd. Nog een leuke klus voor vandaag dus.

- Ik heb al twee weken niet hardgelopen. Maar daar komt vandaag dus gelukkig verandering in.

- Ik ben verslaafd aan winkelen. Maar ja welk meisje niet natuurlijk. Maar ik heb ook nog eens een lichtelijkse verslaving aan koopjes. Zo betrapte ik mezelf er ook deze week weer op dat ik veelste vaak dingen koop omdat het maar €9,95 is. Dingen die ik als het tien euro duurder was geweest niet eens had gekocht maar omdat het zo'n koopje is kan ik het dan niet laten... Niet dat het meteen miskopen zijn maar als je maar vaak genoeg €9,95 uitgeeft had je er ook andere geweldige, duurdere spullen van kunnen kopen.
Nu ik dit opschreven heb hoop ik dan ook maar dat ik er eindelijk van leer.

Oke gelukkig kan ik nu niks meer bedenken waar ik me schuldig aan heb gemaakt afgelopen dagen. En nu ga ik meteen punt een verbeteren en alvast een paar posts schrijven.


With love, Irene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten