woensdag 2 november 2011

LOVE: In my fridge

Oke het klinkt natuurlijk vreselijk stom als ik zeg dat ik enthousiast ben over een koelkast maar het is toch echt zo. Hoe handig is deze koelkast? Hij weet precies wat er in je koelkast staat wat natuurlijk al superhandig is en verder weet hij ook hoe lang de producten nog goed zijn. Ook verteld je koelkast je welke ingredienten voor een gerecht je al in huis hebt en welke nog missen. Hoe leuk is dit? Een soort Appie-app maar dan op je koelkast? Het is voor nu nog een promo model maar tegen de tijd dat ik mijn eerste eigen koelkast koop zal die er vast zijn en MOET ik hem hebben.


Oh en sorry voor dit ontzettend oninteressante stukje als je totaal niet geinteresseerd bent in hyper-moderne koelkasten waar ik me iets bij voor kan stellen haha! Maar ik ben nu nog even druk aan het studeren maar vanaf morgen ga ik weer veel meer bloggen!

With love, Irene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten