dinsdag 15 november 2011

HOLIDAY: Paris, the city of love

Foto vanuit het Louvre gemaakt tijdens de vorige keer Parijs

Jaaaaa ik ben echt heel erg blij. Eigenlijk stond een tripje Parijs al heel lang op m'n planning en ik was er al heel lang mee bezig maar uit angst voor een teleurstelling hield ik het nog even stil. Maar nu is het dan officieel. Van 30 april tot en met 3 mei zit ik in het fantastische Parijs. Samen met mijn lieve vriendje ga ik vier dagen heerlijk genieten van de stad. Ik ben er zelf al een paar keer geweest maar hij nog niet dus hij is al helemaal enthousiast dat we gaan. Naar de stad van de liefde.
De stad van de liefde voor romantiek. De stad van de liefde voor eten. De stad van de liefde voor winkelen. De stad van de liefde voor mode. De stad van de liefde voor momumenten. De stad van de liefde voor musea.
Oftwel: de stad waar ik niet kan wachten om naar toe te gaan! Binnekort meer...

With love, Irene

1 opmerking: