zondag 13 november 2011

DIARY: A fresh start

Een apparte week was het deze week. Een fresh start week. Het afgelopen weekend bleek nog eventjes best lekker dus ik begon de week met de aller aller allerlaatste keer strand van dit seizoen!
Verder begon ik, na het afsluiten van ons vreselijke eerste project en chaotische samenwerking, deze week aan de nieuwe periode dus ook een nieuw project. Ik besloot de leiding op me te nemen om zo veel mogelijk controle te hebben en er zeker van te zijn dat ik nu wel achter ons eindproduct zou staan. Voor het tweede project moeten we trouwens een TV-concept bedenken om de mediawijsheid bij 9 t/m 12 jarigen te vergroten: leuk!
Ook begon ik deze week eindelijk weer eens goed namelijk: een opgeruimde kamer. En dat zorgde voor een echt opgeruimd, georganiseerd gevoel. Ik ruimde m'n kledingkast echt eens goed op. Gooide alle dingen die ik al niet eens meer herkende of al te lang niet had gedragen uit m'n kast en dat zorgde voor nieuwe ruimte voor nieuwe kleren!!
Maar de beste nieuwe start maakte ik deze week met hardlopen. Na drie maanden niet meer te hebben gelopen werd ik dinsdag wakker met zin om te gaan hardlopen. Even lekker naar buiten, verstand op nul, muziekje erbij. En dat was, echt waar, heerlijk. Natuurlijk was m'n ooit opgebouwde tempo en uithoudingsvermogen verslechterd maar het was een plezier om weer te rennen. Vanaf nu ben ik dan ook echt van plan om het weer vol te blijven houden.

With love, Irene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten