zaterdag 12 november 2011

FASHION: I love fashion news!

De maand november begint goed met een heleboel fijn fashion news. Of nouja echt nieuws is het inmiddels ook niet meer maar nog even op een rijtje wat mij blij maakte de afgelopen tijd.

De Nederlandse Vogue! Wauw nice! Echt Vogue heeft zo'n heerlijke sfeer. Zo koop ik in het buitenland altijd gewoon standaard de Vogue gewoon omdat het al bijna het perfecte accessoire bij elke outfit is om op een terrasje in Parijs met een kopje koffie geinteresseerd in de Vogue te staren terwijl je eigenlijk nauwelijks iets begrijpt van de Franse taal. Oui oui c'est bon.
En nu komt er dus een Nederlandse Vogue. Onze Nederlandse Anna Wintour wordt bovendien niemand minder dan Karin Swerink (nu nog hoofdredactrice van Glamour). Verder is er nog vrij weinig bekend maar heel Nederland gaat inmiddels al los bij de discussie of het nou Doutzen Kroes of Lara Stone moet zijn die op de eerste editie schittert. Ik hoop in ieder geval dat ik komend voorjaar Parijs naast de Franse Vogue ook eens Vogue in het Nederlands kan lezen.

En nog zo iets leuks: Karl Lagerfeld voor Chanel. Maar gelukkig ben ik er van overtuigd dat ik mezelf kan inhouden aangezien de collectie niet in Nederland te koop zal zijn. De enige optie om een echte Lagerfeld te bemachtigen? De Franse Sephora website verkoopt de prachtige collectie wel en verzend naar Nederland. Voor mij blijft het in ieder geval bij dromen want zoveel moeite en geld heb ik er (voorlopig) nog niet voor over.. Maar het blijft leuk nieuws!

Niet helemaal honderd procent mijn ding maar toch weer leuk dat het nu wel te koop is in Nederland: Agent Provocateur. Het merk zal een eigen departement krijgen in de Bijenkorf in Amsterdam. Voor een setje van Agent Provocateur heb ik voorlopig niet mijn hele maandsalaris over maar toch voor iedereen die dat wel heeft is dit heel leuk nieuws! 

With love, Irene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten