maandag 14 november 2011

SHOPPING: My Zara order

Eigenlijk wilde ik twee weken geleden al een bestelling plaatsen bij Zara. Maar ik moest eerst nog even een paypal account aanmaken en pff dat was nog best een gedoe! Ik moest eerst m'n rekening bevestigen en dat duurde al zo'n drie dagen.. Toen ik mijn rekening had bevestigd was ik vervolgens zo blij dat ik eindelijk kon bestellen! Maar niet dus.. Het duurde namelijk ook nog eens vier dagen voordat het geld van mijn rekening op mijn paypal rekening stond..
Maar toen ik eindelijk dinsdagavond om tien uur mijn bestelling kon plaatsen was het binnen vijf minuten gedaan! Een jasje, schoenen en een sjaal. Ik was helemaal blij. En vrijdag maakte de postbode me nog veeeel blijer doordat ik m'n pakje ook nog eens veel vroeger kreeg dan ik had verwacht. Bestellen bij Zara was echt heerlijk! Bestellingen bij H&M is bij mij eigenlijk altijd drama maar Zara had geweldige service en de spullen waren tenminste netjes en goed ingepakt wat bij H&M ook niet echt altijd het geval is.

Maar goed nu over naar mijn order. Oh wat ben ik er blij mee! Ik heb trouwens wel geprobeerd het jasje op de foto te zetten maar ik deed het absoluut geen eer aan, het werd gewoon niet mooi op de foto, dus voor nu alleen de sjaal en de schoenen.


With love, Irene

1 opmerking: