vrijdag 25 november 2011

FRIDAY FAVOURITES: 1


Favourite everyday drink: Amé
Mijn nieuwe favoriete everyday drankje is Amé in de smaak rasberry en blackberry. Wat een lekker drankje is dat zeg! Heel fris met lichte prik. Kijk ik ben dol op een colaatje of een sapje maar mmm Amé is toch wel erg lekker.

Favourite TV-serie: Gossip Girl3 words, 7 letters. I love GG. Eigenlijk al jaren maar door de aflevering van deze week wilde ik het nog even zeggen. Wat een heerlijke aflevering, weer heerlijk drama! Ik heb echter alleen 1, 2 en 4 op dvd. Ik vond seizoen 3 een stuk minder en eigenlijk twijfelde ik of ik niet op de serie uitgekeken was maar toen kwam seizoen 4. PARIJS. Wauw. En vanaf dat moment werden ook de verhaallijnen een stuk leuker vond ik. Dus vanaf seizoen 4 zat ik er weer helemaal in. En nu ben ik weer helemaal verslaafd. Elke dinsdagochtend kijk ik de aflevering van de avond ervoor terug op internet.

Favourite house-scent: Rituals Under a Fig TreeIk ben er dol op als mijn huis en kamer heerlijk ruiken. Verder ben ik dol op de body producten van Rituals. Vooral de bodybutters vind ik heerlijk. Favoriet? Touch of Hammam. Maar ook heerlijk zijn de geurstokjes van Rituals. En dan vooral Under a Fig Tree! Heeerlijk!

Favourite bad, bad food
Het liefst zou ik elke dag super gezond eten maar af en toe, na een langedag werken of als ik helemaal alleen moet eten en totaal geen zin meer heb om te koken wil ik nog wel eens gaan voor lekker ongezond. Nou ben ik nooit echt een fan geweest van patat, ik weet niet het smaakt me gewoon niet zo. Maar waar ik wel echt van kan genieten is een lekkere pizza. Vooral vers, in zo'n steenoven gebakken. Maar toch ik moet teogeven dat ik zelfs nog kan genieten van een pizza uit het diepvriesvak van de Albert Heijn. En om mezelf nog een beetje het gevoel te geven dat ik niet intens slecht eet neem ik dan de lekkere pizza Toscana van de Excelent-lijn. Lekker met asperges, courgette, aubergine, mozzarella, paprika, broccoli en gorgonzola. Mmm zo ontzettend lekker!

With love, Irene

3 opmerkingen:

  1. Amé heb ik nog nooit gehad, maar de rest, couldn't agree more!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die pizza ziet er zoooo lekker uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben gek op pizza's! Het liefst eet ik ze elke dag, maar ik hou me in =)

    BeantwoordenVerwijderen