zaterdag 19 november 2011

RUNNING: Saving for the perfect shoes


Zo wat ben ik blij dat de week er op zit (ik werk op zaterdag dus ik heb eigenlijk nu pas weekend). Ik ben echt helemaal op, zowel fysiek als mentaal zelfs. Maar goed waar ik eigenlijk wat over wilde schrijven. Na mijn eerste keer hardlopen in tijden vorige week werd ik weer helemaal enthousiast. Zo enthousiast dat ik op de site van Nike belande en prachtige hardloopschoenen zag. Mijn oog viel meteen op dit paar. Roze, zwart, wit - een favoriete kleurencombi. Wat een geweldige schoenen, ook prima hardloopschoenen het enige minpunt... €140 euro. En opzich zie ik goede hardloopschoenen als een goede investering en zou ik het er best voor over hebben maar om nou in een keer €140 euro aan hardloopschoenen uit te geven was wel schokkend aangezien ik dat geld ook aan twee paar mooie pumps zou kunnen uitgeven. Maar ik moest en zou ze hebben.. Dus toen bedacht ik een spaarplan. Voor elke keer dat ik serieus ga hardlopen doneer ik mezelf namelijk €2,50. Het is dus eigenlijk ouderwets sparen maar dan leuker! Voelt ook echt als van die basisschool acties van schaatsen voor water haha! Maar dat betekend dat ik over 56 keer (inmiddels 51) ik geld genoeg heb voor deze prachtige schoentjes. En dan heb ik ook nog eens heel hard gewerkt aan m'n conditie en ren ik heeel misschien met deze schoentjes wel een (halve) marathon. Ooit.

With love, Irene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten