donderdag 3 november 2011

LOVE: www.Culy.nl


Afgelopen week ontdekte ik de superleuke site, onder andere van oud girlscene hoofdredactrice Monique van Loon, http://www.culy.nl/. En dit is zo'n leuke site dat ik dacht ik blog er even iets over. Jullie zagen namelijk gister al het recept van mijn heerlijke courgette pizza, maar ik ben niet zo'n vijfsterrenkok dat ik het recept zelf heb verzonnen hoor. Ik vond het op Culy tussen een heleboel andere superlekkere recepten. De site staat vol met recepten maar ook leuke andere artikelen die te maken hebben met eten. Oh en ook leuk: de site stelt elke dag een dagmenu voor je samen met heerlijke gerechten dus als je nog niet weet dat je morgen wilt gaan eten vind je op de site een tip voor je ontbijt, lunch, diner en dessert. Hoe makkelijk wil je het hebben?
Ik vind de site echt superleuk en ik ben ook echt van plan er nog een heleboel lekkere recepten van af te halen!

With love, Irene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten