vrijdag 28 oktober 2011

BEAUTY: OPI Holland

Mijn lievelingsnagellak is absoluut die van OPI. Ik vind de kwaliteit mooi, de kleurtjes prachtig en de flesjes zien er chique uit. En nu komt het merk met een collectie geinspireerd op Nederland. Dat is leuk! Sowieso het hele idee maar ik ben ook nog eens weg van de kleurtjes. Niet te maar zoals altijd net even wat anders. Het enige jammere: ze zijn pas vanaf maart te kopen. Dus voor iedereen die net zo graag als ik nagellak van de Holland collectie wil is het nog even afwachten. Voor zo ver ik weet zijn de lakjes gewoon dezelfde prijs als altijd en zullen ze gewoon bij de OPI verkooppunten te koop zijn.

Oh en nog een leuk ding, zoals altijd bij OPI, zijn de namen ook weer erg leuk. Van links naar rechts:
Gouda Gouda Two Shoes, Wooden Shoes Like to Know It, I Don’t Give a Rotterdam, A Roll In The Hague, Petal Faster Suzi, Dutch Ya Just Love OPI, Thanks a WindMillion, Red Lights Ahead…Where?, Kiss Me On My Tulips, Vampsterdam, I Have a Herring Problem, & Did You Hear About Van Gogh?

Ik zeg: hebben!

With love, Irene

2 opmerkingen:

  1. hele mooie kleurtjes, ik ben dol op OPI! ze hebben veel mooie kleuren.

    xo

    Kijk ook eens op mijn blog ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn favoriet is ook zeker OPI. Leuk zo'n collectie geïnspireerd op Nederland! En die namen, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen