maandag 7 november 2011

SHOPPING: Zara online shop

Ik plaatste er al om de vijf minuutjes een tweet over gisteren en vandaag opnieuw: mijn bestelling bij Zara. Ik had namelijk eindelijk weer eens geld om echt flink van te shoppen maar ik was lui. Mijn school zit in Amsterdam dus eigenlijk ben ik elke dag wel vlakbij de Zara te vinden maar nee ik moest en zou een keer bestellen proberen via internet. Na de hele site af te hebben gezocht had ik een winkelmand met maar liefst tweeëndertig items. Uiteindelijk maakte ik een verdere selectie en hield ik 3 items over die ik na veel gezeik met het aanmaken van een Pay-pal account bestelde ik ze. Maar om toch nog even lekker te kunnen verlangen naar de rest van m'n winkelmandje hier even een selectie van leuke items van de Zara Online shop.



Oh ik zou echt alles zo willen hebben! Wat ik uiteindelijk kocht? De glitterpumps hierboven, het tweede jasje en de gouden sjaal. En ik kan niet wachten tot m'n bestelling er is (oh en m'n volgende salaris voor de rest van deze lijst!)
With love, Irene

1 opmerking:

  1. Hi Irene, super thanks for the comment on my blog!
    Following you back :-)
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen