maandag 7 november 2011

SHOPPING: UGG


UGGS. Het is een discussie die ik al twee jaar voer: wel of geen UGGS? Want laten we eerlijk zijn ik denk dat iedereen het er mee eens dat ze lelijk zijn. Maar aan de andere kant ik heb nog nooit iemand gehoord over koude voeten while wearing UGGS.
En hoewel ik het kopen van nieuwe winterlaarzen zo lang mogelijk heb uitgesteld moet het nu toch echt. En ik denk er dus serieus over na om dit jaar eindelijk ook voor UGGS te gaan. Ik ben namelijk ook echt zo'n type dat gaat gillen als iemand twee seconde de deur naar buiten open doet. Ik heb het namelijk echt altijd koud. En zeker mijn voetjes zijn in de winter standaard ijs en ijskoud. Zo loop ik vorig jaar zelfs wintertenen op (ik adviseer je overigens dat niet te google-en maar laten we het erop houden dat je tenen er uit gaan zien alsof ze al een maand in de vriezer hebben gelegen). Een ander argument: ik koop al jaren hoge laarzen. Ik weet niet wat het is maar ik vind korte laarzen gewoon niet zo leuk bij mij. Nu kun je dat natuurlijk ook zien als een teken dat ik nog nooit de goede korte laarzen heb gevonden maar ik weet niet wat het is.. Korte laarzen vind ik saai, standaard en vaak niet flatterend. Maar ik heb toch echt een paar broeken die absoluut niet kunnen met hoge laarzen en schreeuwen om een korte variant. De oplossing? UGGS.
Dus ik overweeg serieus om mijn komende salaris te spenderen aan deze warme, maar lelijke, laarzen. En dan denk ik dat ik ga voor het korte standaard model in de classic lichtbruine kleur..

Maar vertel hoe denken jullie er over? Kan het echt, echt niet of een gevalletje niet-mijn-allermooiste-schoenen-maar-het-is-geen-wereldramp-bij-een-goede-combinatie?

With love, Irene

1 opmerking:

  1. Ik heb twee paar UGGs, and i must say: I LOVE THEM. Ik doe ze niet héél erg vaak aan om naar buiten te gaan , tenzij het echt héél koud is, maar ik doe ze meteen aan als ik terug binnen kom en ze zijn echt zalig :-) xo

    BeantwoordenVerwijderen