maandag 30 januari 2012

SHOPPING: The leather skirt


Afgelopen week las ik op I Love Fashion News over de geweldige collectie van Karl Lagerfeld voor Net-A-Porter. En hoewel ik natuurlijk alles geweldig vond en het liefst zou kopen if I was a rich girl bleef ik net iets langer staren naar het nep leren rokje. Echt het type rokje dat ik al minstens tien keer in de meest geweldige combi's voorbij had zien komen op WhoWhatWear en ik Serena van der Woodsen zo zag dragen in een volgende aflevering van Gossip Girl.
Het rokje koste 140 euro. Dat had ik niet en al had ik het, dan had ik het er zeker niet voor over gehad. Maar toch het rokje bleef in m'n hoofd hangen. Dus toen ik twee dagen later tijdens mijn wekelijkse rondje stad een redelijk vergelijkbaar exemplaar tegen kwam bij H&M moest en zou ik deze meenemen. En nu ligt le rokje dus in mijn kast. Dus bij deze even een aanrader voor iedereen die ook op slag verliefd was op het faux leather rokje van Karl. Hoe ik hem zelf aan ga doen? Daar ben ik nog niet helemaal over uit. Ik denk dat ik komende vrijdag met mijn zusje weer eens een ouderwets avondje outfits bedenken en aan-proberen doe. Het resultaat volgt.

With love, Irene

1 opmerking:

  1. Ik vind het leuk staan! Maar vind het alleen niet bij mezelf passen. Ik weet eigenlijk ook niet waarom haha.

    BeantwoordenVerwijderen