zondag 1 januari 2012

DIARY: Hello 2012!

Laat ik natuurlijk beginnen met: een heel gelukkig nieuw jaar allemaal! Ik ben gister 2012 begonnen met een glas champagne en een oliebol met m'n ouders en daarna een heerlijk feestje. 2011 is voorbij gevolgen en nu is de eerste dag van 2012 zelfs alweer bijna geschiedenis.
Ik ben benieuwd wat 2012 voor jaar wordt. De belangrijkste dingen van mijn jaar? Ik wordt dit jaar 18, ga (hopelijk) mijn propedeuse halen, ga op vakantie naar Parijs. Wie weet haal ik dit jaar ook wel mijn rijbewijs, vind ik een nieuwe leuke baan of heb ik aan het einde van dit jaar een totaal ander kapsel... Oh en voor die leuke baan ga ik trouwens sowieso deze week al beginnen met zoeken!
Verder wil ik aan het einde van dit jaar eindelijk eens echt een jaar hebben gespaard zonder het continu weer uit te geven, ik wil minstens één keer per week hard hebben gelopen, wil ik mijn higlights bijhouden, en mijn kamer netjes houden. Oh en als ik dan nog even door mag gaan: ik wil elke dag gaan bloggen, gelukkig blijven met m'n lieve vriend, elke dinsdag naar de yoga en veel meer tijd gaan doorbrengen met de mensen die me dierbaar zijn! En natuurlijk zou ik mij niet zijn als ik niet ook nog een shop-gerelateerd voornemen zou hebben. Dus bij deze: ik wil dit jaar mijn geld gaan investeren in een mooie designer tas oh en weer een echte Ray-Ban zonnebril die ik deze keer dus echt goed ga verzorgen!

Oh en laat ik er dan nog cheesy maar in ieder geval een stuk minder oppervlakking en oprecht bij zeggen dat ik vooral hoop dat iedereen dit jaar gezond blijft en dat het vooral een heel gelukkig jaar wordt met heel veel mooie momenten.

With love, Irene

3 opmerkingen:

  1. Jij ook een heel gelukkig en gezond 2012!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met genoeg wilskracht en motivatie lukken die voornemens van jou wel hoor! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een gelukkig en gezond 2012 toegewenst meid! Moge al je dromen uitkomen dit jaar :) hihi
    Liefs,
    Todaysbeauty.nl

    BeantwoordenVerwijderen