vrijdag 27 januari 2012

BEAUTY: Glossybox januari

Normaal gesproken ben ik helemaal niet zo'n beautyfan maar toen ik verschillende youtube-filmpjes over de glossybox zag moest ik ook! Ik kon mezelf niet bedwingen en bestelde voor €12,50 mijn eigen glossybox.
En toen ik hem eindelijk kreeg was ik als een kind zo blij. Een knalroze doos en zo mooi ingepakt. Het voelde voor vijf minuten even alsof ik jarig was en dat maakt me natuurlijk altijd blij!
Oké ik denk dat ik hoe dan ook stuiterend op mijn stoel had gezeten al hadden er vijf shampoo's in de box gezeten. Maar nee er zat gelukkig ook nog echt wat leuks in de glossybox. Ik ben een echt tutje zoals mijn moeder dat altijd zegt dus ik ben dan ook dol op crèmetjes en kleine testertjes van van alles en nog wat.
Maar oké nu echt. Wat zat er in de box?

1. Een mini scrub van het merk Maria Galland. Volgens de beschrijving geeft de scrub een diepe reiniging voor elke huid en verwijderd het dode huidcellen en maakt het de huid direct glad en fris. Ik had echt nog nooit gehoord van dit merk. Ik heb de scrub afgelopen weekend even geprobeerd en ik moet zeggen ik ben enthousiast. Ik heb vrij weinig vergelijkingsmateriaal want ik gebruik eigenlijk nooit een scrub maar ik vond deze heel fijn.
2. De lipgloss van Babor. Dit merk kende ik ook niet. En eigenlijk heb ik ook weer niks met lipgloss. Nee ik moet het beter zeggen: ik draag nooooit lipgloss. Le boyfriend houdt er niet van. Ik hou niet van geplak. En op een of andere manier heb ik niet het idee dat het echt wat toevoegd. Bij deze lipgloss vind ik dan ook het leukst dat er een spiegeltje aan de zijkant zit en lichtjes aan gaan als je hem opendraait. Maar het is helaas niet echt mijn kleur. Jammer! Maar wie weet maak ik er iemand heel blij mee als cadeautje.
3. De haarspray van Redken. Hallelujah. I love Redken. Ik gebruik werkelijk waar niks anders meer aan haarproducten sinds mijn kapper alleen Redken producten gebruikt. Het klinkt vreselijk aanstellerig alsof ik niet kan zonder dure shampoo; maar ik merk gewoon verschil als ik mijn haar heb gewassen met Andrelon of met Redken. Ik ben dan ook helemaal in mijn nopjes met deze mini haarspray.
4. Een shower gel van L'occitane. Ja wat kan ik zeggen? Fijn merk, hij ruikt heerlijk en eigenlijk ben ik altijd tevreden met lekkere shower gels.
5. Een nachtcrème van Dr. R.A. Eckstein. Van deze crème schrok ik me echt helemaal dood. Ik vond het potje er interessant uitzien. Maar toen ik hem openmaakte liet ik hem nog net niet vallen. De crème is dus GEEL. En dan komt daar ook nog eens bij: hij ruikt naar sinasappel. Absoluut niet mijn geur maar ondanks dat vind ik het toch een fijne crème en ga ik hem zeker gebruiken. De crème zou het vetgehalte van de huid moeten verzorgen en werkt dus heel fijn tegen mijn droge huidje. En aangezien ik hem als nachtcrème gebruik en ik zodra ik mijn kussen ruik in slaap val neem ik de kleur en de geur maar voor lief.

With love, Irene

5 opmerkingen:

  1. Leuk hoor. Ik lees veel positieve reacties over die box. Zelf doe ik het niet. Ik ben helemaal niet van de beauty op mijn dagelijkse make-upritueel na. En zelfs dat is geen vast ritueel. (:


    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Serieus? Gosh ik wil hem ook zo graag maar vindt 100,- euro zoveel geld. Ik wacht dinsdag even af, heb dan mijn tussenassessment op school, als ik dat haal mag ik wel wat moois kopen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oja, die creme vond ik trouwens ook vet scary, leek net mosterd :P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke box zeg! Lijkt me erg fijn!

    Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Lijkt me leuk om elke maand te krijgen. :)

    BeantwoordenVerwijderen