zondag 22 januari 2012

INTERIOR: Bedroom love

Valt het iemand trouwens al op dat ik redelijk verslaafd begin te raken aan mijn nieuwe speeltje; de collagefunctie van Picasa? Haha.

Naast tienduizend andere dingen ben ik ook dol op inrichting ofwel binnenhuisarchitectuur. Op tumblr verzamel ik dan ook al jaren plaatjes van woonkamers, keukens, badkamers, slaapkamers en meer... Inmiddels heb ik een map van maar liefst 800 afbeeldingen inrichting. En ik vind het allemaal prachtig. Het leukst vind ik misschien nog wel slaapkamers. Ik verander dan ook elke week wel weer van idee hoe ik mijn ideale slaapkamer zou inrichten en ik ben dan ook bang dat ik deze om de drie weken zal willen veranderen. Ik denk dan ook dat ik laat wel schathemeltje rijk moet worden (en daar zou ik prima mee kunnen leven haha) zodat ik minstens vijftig kamers heb om in te richten in mijn villa. Dan kan ik gewoon een heleboel logeerkamers maken, elk in een andere stijl zodat ik zelf ook om de week van slaapkamer kan veranderen. Maar goed gelukkig hoef ik voorlopig nog niet na te denken over de slaapkamer van mijn eerste eigen huisje dus heb ik nog alle tijd om inspiratie op te doen. Die ik natuurlijk bij deze ook graag met jullie deel. Als je op de afbeelding klikt wordt hij trouwens iets vergroot!

With love, Irene

3 opmerkingen: