woensdag 25 januari 2012

PROJECT: Doing it myself dress

Welk meisje wilde vroeger nou geen modeontwerpster worden? Of nou ja een echte droom van me is het nooit geweest, maar ik maakte van de restjes stof en vilt die ik van mijn oma kreeg wel altijd jurkjes voor mijn barbies. Maar een echte naaimachine heb ik nog nooit aangeraakt.
Maar ik zou mezelf niet zijn als ik dat niet ooit eens zou willen proberen. Ik droom van een verborgen talent zodat ik net als Jenny Humphrey uit Gossip Girl season 1 designer jurken na kon maken op zo'n apparaat. Dus ja hoor een plan was snel gemaakt. Dit jaar wil ik mijn eigen jurk maken. Oh laat ik daar trouwens wel meteen bij zeggen dat ik het allemaal het liefst zelf wil gaan doen maar ik zou dit plan nooit aandurfen als ik niet wist dat oma nog erg handig is op de naaimachine, ik een lief vriendinnetje heb bij de AMFI en nou ja verder hoop ik gewoon dat ik stiekem een enorm talent heb. Oke en nu komt het grappigste gedeelte. Ik kon natuurlijk niet makkelijk beginnen met een simpel a-lijn jurkje in één en dezelfde stof. Nee maar natuurlijk niet. Madame moest natuurlijk weer het meest onmogelijke, moeilijke jurkje willen maken. Maar goed ik geef mezelf hier dan ook een jaar voor dus ook een jaar de kans om op naailes te gaan of dit plan gewoon over te dragen aan een kleermaakster. En hieronder zie je dus het bijna (zeg nooit nooit he) mogelijke ideaal. Don't laugh. Ik houd jullie op de hoogte van mijn vorderingen als designer.

With love, Irene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten