maandag 16 januari 2012

COLLAGE: Miranda Kerr outfit inspiration

Ik denk dat ik voor iedereen spreek als er van die dagen zijn dat je niet weet wat je aanmoet, geen zin hebt om moeite te doen om iets leuks uit te zoeken of als je gewoon echt het gevoel hebt dat er werkelijk waar niks fatsoenlijks in je kast hangt. Soms heb ik ook echt geen flauw idee wat ik aanhad en wou ik bijna dat ik, net zoals vroeger, nog een boekje had met alle mogelijke outfits die te maken waren met mijn kastinhoud. Dat heb ik dus helaas niet meer en af en toe kan ik dan ook een potje vreselijk zeiken dat ik het echt niet meer weet. En ja dat gaat zo ver dat vriendlief mij eens over zijn schouder gooide en met de eerste de beste outfit aan die ik eigenlijk alweer om wilde wisselen naar buiten droeg omdat we weg moesten en ondergetekende weer eens niet opschoot.

Daarom verzamel ik nu foto's van geweldige outfits in een map op mijn computer om als ik het dan echt niet meer weet even snel wat inspiratie op te doen. Deze keer in de (helemaal mij) stijl van Miranda Kerr. Wil je hier niet spontaan ook een baby van als geweldig accessoire?

With love, Irene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten