dinsdag 7 februari 2012

TUESDAY TUNES: L.U.V. Madonna



Ik ben dol op de muziek van Madonna. Maar hoe kun je ook niet van Madonna houden? Ze heeft zo'n beetje honderd verschillende stijlen gehad dus voor elk wat wils.
Echt haar muziek maakt me altijd blij. Ik luister Madonna in de auto, op de fiets, in de trein, tijdens het hardlopen en zing het regelmatig tijdens het schoonmaken en onder de douche. Zowel de oude als de nieuwe nummers. Daarom kon ik ook niet anders dan wild enthousiast worden toen ik hoorde van haar nieuwe nummer: Give me all your luvin. En ik vind hem wederom leuk! Dus weer een extra nummer voor bij mijn douche-repetoire. En uiteraard is dit dan ook het perfecte moment de rest van mijn Madonna favourites te delen.

With love, Irene

1 opmerking:

  1. Madonna is een bazin. Ik hou niet altijd van haar muziek, maar voor zover als je een beroemdheid kunt 'kennen' vind ik d'r een tof wijf.

    BeantwoordenVerwijderen