dinsdag 10 januari 2012

DIARY: Study

Zo vrolijk als ik eerst nog vertelde over hoe blij ik was dat ik weer de motivatie voor mijn studie had gevonden zo klaar ben ik er nu weer mee. Of nou ja dat is overdreven ik wil niet stoppen met mijn studie hoor maar het is duidelijk weer te merken dat school weer is begonnen. Zo moest ik gisteren mijn gehele SLB portfolio inleveren. En natuurlijk you know me liet ik alles weer tot het laatste moment wachten dus ik dacht zondag nog even de laatste twee opdrachten af te kunnen maken. DRAMA. Ik moest nog een heel functioneringsverslag schrijven waarbij ik terugblikte op àlle opdrachten uit het portfolio en ik moest nog op een creatieve manier iets maken over mijn profielkeuze. Om half drie was ik nog steeds in de weer met knippen en plakken voor mijn collage. En toen ik om drie uur 's nachts eindelijk in m'n bed lag kreeg ik opeens inspiratie voor een column die ik nog moest schrijven en uit angst dat ik het de volgende dag weer kwijt zou zijn typte ik de gehele colum nog uit op mijn telefoon. Om half 8 ging de wekker weer om het helemaal af te maken en met mijn laatste energie sleepte ik mezelf de trein in om twee seconden op school te zijn en de map in een postvakje te leggen.

En alsof het nog niet genoeg is besteed ik vandaag mijn hele dag aan leren, leren, leren aangezien ik volgende week 3 tentamens heb. En die zijn moeilijk! Bedrijfseconomie, marketingcommunicatie en media & maatschappij. Laten we zeggen niet mijn favorieten vakken... Op dit moment spijbel ik even om dit verhaal te typen. Gewoon om even niet te hoeven studeren want pf wat heb ik het gehad! Kan niet wachten tot het voorbij is.

With love, Irene

4 opmerkingen:

  1. Gelukkig hoef je van M&M niet de jaartallen specifiek te kennen. Maar het is meerkeuze dus het komt wel goed! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben stiekem een beetje jaloers.. Ik heb eigenlijk nog nooit véél voor school moeten doen.. Ik heb geen tentamens, sowieso bijna geen toetsen, en de helft van mijn opleiding bestaat uit praktijkonderdelen. Het voelt soms alsof ik helemaal niet studeer en gewoon een of andere pretopleiding doe. Maargoed, wie weet is dat straks wel helemaal anders als ik aan een HBO opleiding begin.

    (Ligt het aan mij of kun je niet met alleen een naam en website reageren? Ik heb namelijk geen Livejournal of Wordpress accounts, ik heb een gewone blog (ielss.nl) haha. )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan niet als OpenID reageren, dan staat er dat de site niet geverfieerd is..? Bij veel blogspots staat er ook naam/url als optie bij, ik weet t niet zeker hoor. :)

    BeantwoordenVerwijderen