zaterdag 31 december 2011

PROJECT: 365 days

Oke ik begin meteen met zeggen dat ik eraan twijfel of ik dit vol ga houden. Ik heb dit project namelijk al een keer eerder geprobeerd en het viel me zwaar. Project 365 is een project wat mensen over de hele wereld doen. De opdracht: je maakt elke dag een foto, één jaar lang. Dan heb je aan het einde van het jaar dus 365 foto's die een soort herinnering vormen aan elke dag van 2012.
Maar de vorige keer was elke dag een foto maken was een moeilijke opgave aangezien ik het vaak vergat en het idee had dat ik elke dag een ontzettend interessante foto moest maken. In 2012 geef ik het nog eens kans. Het moet lukken. Maar nu maak ik gewoon elke dag een foto. Het hoeft niet bijzonder te zijn, maar het lijkt me gewoon ontzettend leuk om aan het einde van het jaar van elke dag een foto te hebben. Vanavond om twaalf uur begin ik met de allereerste foto. Oh en mocht ik nou een keer een hele speciale dag heb gehad dan deel ik die foto natuurlijk!
With love, Irene

2 opmerkingen:

  1. Ik wilde hier ook aan beginnen maar ik denk dat voor mij Project 52 meer haalbaar is. Hier ga ik dus mee beginnen in 2012.

    Heel veel succes ermee en een mooi 2012 gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel succes! Ik ga het ook weer proberen =) Ga je trouwens je foto's ook op internet plaatsen?

    BeantwoordenVerwijderen