vrijdag 22 juli 2011

Lists: Made my day

Nou m'n dag begon echt met een kater van ongekend niveau. Ik moest gister om half 6 op m'n werk zijn maar ik had echt nog helemaal geen honger dus ik bedacht me dat ik na m'n werk om 9 uur nog wel even een broodje zou eten.
Om negen uur werd ik echt gebelt of ik nog heel eventjes mee ging iets drinken met m'n vriendje, z'n neef en een vriend. En echt ik ben geen enorme drinker omdat ik gewoon best snel aangeschoten ben maar gisteren ging het wel heel snel. Na drie wijntjes was het al raak en vanochtend stond ik op met een terrible headache. En toen moest ik nog werken. Maar ik heb het overleefd en hoe ik dat gedaan heb? 

- Nadat ik m'n bed uit was gekomen met een heleboel moeite begon ik met een groot glas water met een schijfje citroen en ookal was eten niet echt het eerste waar ik zin in had, ik wist dat niet eten je dus in een hoop problemen brengt, dus ik nam een klein bakje muesli met vers fruit.

- Gelukkig zat het weer mee en fietste ik naar m'n werk, lekker door het zonnetje met een fijne playlist vol Jason Mraz, Jack Johnson en John Mayer.

- Een kop koffie met een croissantje als lunch op m'n werk.

- Het was enorm rustig in de stad dus ik ging lekker om 3 uur al naar huis.

- Thuis aangekomen ben ik lekker op m'n bed gaan liggen met een enorme stapel tijdschriften, terwijl ik opnieuw koos voor de dvdbox van gossip girl op play-all.

- Een caprese salade als voorgerecht gevolgd door een pasta salade met gegrilde kip en pesto en gevolgd door een enorme kop thee.

- En als een prettige afsluiting: niet al te gezond maar een stuk beter dan alcohol, bonbons van de patisserie proeven met mama.


With love, Irene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten