donderdag 14 juli 2011

PERSONAL: Good news about my school

Heel dubbel, ik was vandaag echt voor het allerlaatst op m'n middelbare school en ik hoorde vandaag dat ik volgend jaar officieel mag beginnen aan m'n nieuwe opleiding. Ik werd wakker bij m'n vriendje en checkte, zoals ik altijd 's ochtends doe, even m'n mail op m'n telefoon.
En nou laat ik het zo zeggen, m'n vriendje was in een keer wakker want ik gaf een gil. Ik was namelijk ingeloot voor de opleiding Media Informatie Communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam. Het was m'n eerste en enige keus en oh wat was, en ben ik blij! Ik wist tijdens de open dag echt meteen dit wil ik doen. Ik hoorde de projecten die je gaat doen in het eerste jaar en ik kreeg meteen zin om te beginnen. Ik had me dus ook al in december ingeschreven voor de opleiding dus toen begon het lange wachten al. Een tweede keus had ik trouwens niet, ik weet namelijk al zo lang wat voor opleiding ik wilde doen en bij de MIC werd ik meteen enthousiast en wist ik het zeker.
En gelukkig zit het lange wachten er nu eindelijk op! Ik ben dus officieel ingeloot voor de studie en ga geloof ik in september al beginnen. Ik was vandaag zo blij met het nieuws, zelfs het enorm slechte weer waar ik maar liefst drie keer zonder regenpak doorheen fietste kon er niks aan veranderen!
Maar er volgt zeker in september nog wel wat meer informatie over m'n studie maar nu vind ik het hoog tijd om te gaan slapen en lekker te gaan dromen over volgend jaar.

With love, Irene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten