dinsdag 12 juli 2011

LISTS: What makes me happy?

Wat zorgde er vandaag voor dat ik zo'n fijne dag had?

- Wakker worden naast m'n lieve vriendje en samen genieten van een ontbijtje in de tuin.

- En wat is er fijner dan een dagje vrij zijn en dan, terwijl het weerbericht toch echt anders had voorspeld, worden gewekt met een mooi zonnetje.

- Een hele leuke dag met een vriendinnetje met wie ik al veelste lang niet af had gesproken. We hebben de hele dag gewinkeld wat me natuurlijk sowieso altijd blij maakt ookal heb ik zelf amper wat gekocht.

- Een enorme sale bij Pieces. De Pieces in Haarlem gaat namelijk weg en daarom was het 3 halen, 1 betalen en dat kan toch niemand weerstaan? Ik kocht een leuk roze riempje, een armband en een legging. En dat alles voor €7,50 en zo bespaarde ik maar liefst €8,50. Als dat een dag niet leuk maakt!

- Op de helft van de dag is er niks relaxter dan een lekker kopje koffie met een broodje bij La Place met uitzicht over de hele stad. Dat was natuurlijk ook de perfecte gelegenheid om even goed bij te praten.

- En toen ik eenmaal thuis kwam at ik lekker een pasta-salade. Dat vind ik echt het allerlekkerste eten na een lange, warme dag.

- Maar helaas hoort bij pasta eten bij mij ook altijd hardlopen. Maar gelukkig vind ik dat helemaal niet erg! Met een muziekje op lekker langs de weilanden.

- En misschien moet het beste nog wel komen want na een heerlijke douche net kruip ik zo op de bank met m'n laptop, een grote kop thee en ga ik lekker een paar afleveringen gossip girl kijken.




With love, Irene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten