dinsdag 19 juli 2011

PERSONAL: What's in my bag?

Aangezien ik het zelf altijd echt heel leuk vind om van andere mensen te zien en te lezen dacht ik: ik kieper mijn tas ook eens om en laat zien wat ik allemaal mee sleep elke dag.
Ik gebruik de laatste tijd eigenlijk altijd mijn rode tas van Mango. Ik houd echt van de kleur en hij is lekker groot dus ik kan van alles meenemen. En voor de grap heb ik ook nog even gewogen hoeveel ik allemaal wel niet meesleep en mijn tas woog 4 kilo. Nou lijkt dat natuurlijk niet zo heel veel maar voor zo'n klein meisje als ik is dat nog best wat om de hele tijd mee te slepen. Maar goed, nu de inhoud.


Dit is dus mijn complete tasinhoud. En eigenlijk valt het me nog reuze mee. Nu is dit natuurlijk ook niet precies wat ik elke dag meeneem. Als ik weet dat ik ergens moet wachten neem ik bijvoorbeeld nog wel eens een tijdschriftje mee of m'n ipod maar meestal gebruik ik toch m'n telefoon als ik me verveel of muziek wil luisteren.
Dit is het bovenste deel van de foto. Aangezien mijn haar echt af en toe een drama is heb ik sowieso altijd een borstel bij me. Daarnaast zie je m'n deodorant, haarserum en handcrème. Verder heb ik natuurlijk altijd m'n telefoon bij me. Het is een samsung galaxy ace met een witte achterkant. Ik heb hem nu een paar maandjes en ik ben er zo blij mee. Ik ben erdoor verslaafd geraakt aan facebook en verder vind ik de bloglovin app ook heel fijn. Verder zie je een nagelvijl, m'n sleutels en een doorzichtige nagellak.

Verder ben ik gek op Rosebud Salve dus dat heb ik altijd bij me. Ook in mijn tas zit een kleine versie van het bekende DKNY luchtje en een notitieboekje waar ik altijd alles inschrijf wat me te binnenschiet en ik lijstjes in maak. Ook heb ik altijd mijn moleskine agenda mee, ik kan eigenlijk niet meer zonder. Ook heb ik een heerlijk ruikende handgel uit Frankrijk waarvan ik als backup gelijk 5 flesjes kocht toen ik er was. Verder natuurlijk een pen en nog wat extra luchtjes.
Om te zorgen dat ik niet onderweg snacks koop als ik honger heb, heb ik ook altijd een appel bij me. En ik heb natuurlijk ook altijd m'n portemonnee bij me met daarin o.a. mijn ov-chipkaart, pinpas en id-kaart. Ook ben ik verslaafd aan m'n Bobble waterflesje die ik altijd mee heb. Ook heb ik nog wat labello's en een spiegeltje en rechts zie je een hoesje voor mijn telefoon.

Dat rare ding naast mijn pen is een bloemenring waarvan ik eigenlijk niet zo goed wist waarom hij in mijn tas zat haha. Verder zie je een van mijn zonnenbrillen. Ik gooi vaak gewoon maar eentje in mijn tas en aangezien ik die dingen toch altijd stuk maak neem ik vrijwel nooit mijn Rayban mee. Daarnaast ligt mijn make-up tasje. Daarin zit o.a. een blush, twee kwasten, twee mascara's, nog wat poeder, mijn foundation en een wimperkrultang.

Nou ik hoop dat er mensen zijn die dit leuk vind om te lezen want ik dacht het is misschien wel leuk om een keer foto's te maken aangezien ik het bij andere ook altijd leuk vind. Maar ik kan me ook goed toegeven dat niet iedereen onwijs geinteresseerd is in mijn vrij standaard tas-inhoud haha!
With love, Irene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten