maandag 4 juli 2011

LOVE: Philippe Audibert's Broome

Vorige week maandag bestelde ik eindelijk m'n examencadeautje. Ik mocht van m'n ouders iets uitzoeken en ik koos voor een armband omdat ik echt iets wilde wat ik elke dag zou kunnen dragen. Geld zou ik immers binnen een dag aan onzinnige dingen uitgeven.
Daarom zocht ik een hele mooie armband uit van de franse sieradenontwerper Philippe Audibert. Ik liet hem al eerder zien hier maar vandaag kreeg ik hem binnen. Ik deed in m'n badjas, net uit m'n bed de deur open, tekende voor het pakketje en ik moest nog even een minuutje wakker worden voordat ik me besefte wat er in het pakje zat. Ik scheurde 'm zo snel als ik kon open en tussen alle lagen plastic zat dit chique doosje... Ik durfde het eigenlijk niet eens open te maken maar ik heb het uiteindelijk toch maar gedaan haha!


 Ik deed het doosje open en zag de twee zwarte plastic flapjes. Daaronder zat dit suede zakje. Nou toen werd ik helemaal benieuwd.

En in het zakje zat mijn armband! En oh wat ben ik er blij mee. Hij is precies zoals ik hoopte. Subtiel zilver maar wel met swarovski steentjes. Natuurlijk maakte ik meteen even wat foto's.




With love, Irene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten