donderdag 14 juli 2011

THE BASICS: Jewelry

Iedereen heeft wel bepaalde kenmerkende dingen denk ik. Sieraden, een luchtje, gewoontes en sommige mensen zijn zelfs herkenbaar aan een en dezelfde tas. Van dat laatste heb ik er een stuk of vijftig dus ik heb niet bepaald een tas die kenmerkend voor mij is. Maar ik dacht het is misschien wel leuk om te kijken wat wél echt typerend, kenmerkend en herkenbaar is aan mezelf.
En dan begin ik met sieraden. Deze sieraden heb ik altijd om, ik zal ze alleen af doen als ik het risico loop ze te beschadigen.

Ik heb eigenlijk maar twee sieraden altijd om. En dat is mijn armband van Philippe Audibert, die ik krijg voor het behalven van mijn diploma en de ring die ik voor m'n verjaardag van m'n vriendje kreeg. En voor beide sieraden geldt dat ik ze vooral draag omdat ze veel voor me betekenen. Natuurlijk vind ik ze ook mooi, maar ik heb wel meer mooie sieraden die ik vaak afwissel maar die hebben verder niet echt een betekenis of een herinnering. Maar deze twee dus wel. Vandaar dat het voor mij ook echt basics zijn.

De armband heb ik natuurlijk al veel vaker later zien. Ik draag hem elke dag vaak in combinatie met allerlei elastiekjes of andere armbandjes. Ik doe hem trouwens wel af als ik ga koken, douchen en slapen. 
En dit is de ring die ik elke dag om heb. Ik heb hem samen met m'n vriendje uitgezocht voor m'n zeventiende verjaardag en ik vind hem nog steeds zo mooi. Deze doe ik echt vrijwel nooit af behalve dan met douchen.

En dit zijn eigenlijk de basic sieraden die ik altijd om heb. Maar ik moet wel eerlijk toegeven dat dit bijna nooit de enige sieraden zijn die ik om heb. Ik ben dol op kettinkjes, armbanden en oorbellen en ik heb dan ook altijd wel van alles om. Maar de echte basics heb nu laten zien en de andere versiersels die ik heb komen vast nog een keer voorbij!

2 opmerkingen:

  1. Wow! Die ring is echt bijna hetzelfde als mijn ring (die ik standaard om heb)! Ik dacht echt, huh!? Is natuurlijk ook een simpel/standaard model, maartoch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha wat toevallig en grappig zeg!

    BeantwoordenVerwijderen