zondag 17 juli 2011

LOVE: My number one addiction

Er was echt eerlijk waar, simpelweg geen andere optie.. De winkels waren dicht, de regen kwam met bakken uit de hemel dus ik moest wel toegeven aan m'n oude verslaving: Gossip Girl. Ik heb seizoen 1 & 2 nu al ongeveer anderhalf jaar in huis en ik denk dat ik elke aflevering al wel meer dan vijf keer heb gezien. Ja, ik ken dus ook elk grapje en geniale zin uit m'n hoofd en kan het niet laten om mee te praten terwijl ik kijk.
En vandaag was het dus weer zo ver. Ik had het eigenlijk al heel lang niet meer gekeken maar het voelde meteen weer heerlijk toen ik de dvd startte. Meer valt er eigenlijk niet over te zeggen maar ik heb geloof ik 8 afleveringen achter elkaar gekeken. Lekker op de bank onder een dekentje, slofjes aan, een grote kop thee en honingdrop en regen buiten. Het leek even op een herfstvakantie...

With love, Irene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten