zaterdag 10 december 2011

LISTS: Things I shouldn't do

Ik ben echt niet dom ofzo.. Ik heb echt heus wel gehoord van het gezegde over die ezel.. Ik weet echt wel beter hoor maar toch... Er zijn een aantal dingen waarvan ik beter weet maar ik blijf simpelweg in herhaling vallen.

- Ik moet beslist niet gebruik maken van de actie drie zakken m&m's voor €5. Nee hier moet ik heel, ik herhaal hééél hard langs lopen.

- Ik moet niet zo koppig zijn om vol te blijven houden dat ik wel de hele dag op hakken kan blijven lopen op een bruiloft... Ook als ik weet dat ik nog een stuk door kiezelsteentjes en bospaadjes moet lopen naar de locatie, en er de hele avond gedanst moet worden. Voortaan nemen we dus toch ook maar platte schoentjes mee. Dan maar minder mooi.

- Ik moet echt m'n make-up er gewoon elke avond afhalen en niet mezelf wijsmaken dat ik echt veeelste moe ben om terug naar de badkamer te lopen om de make-up remover te pakken.

- Ik hoef echt niet persé dat restje van de zelfgemaakte cheesecake op te eten enkel omdat het anders moet worden weg gegooid.

- Een aflevering Gossip Girl, Gooische Vrouwen of Sex and the City per avond is echt genoeg.

- Ik mag nu ook echt wel stoppen met mezelf wijsmaken dat ik best langer kan blijven tijdens het uitgaan omdat ik echt niet meer dan 4 uurtjes slaap nodig heb voor een werkdag. Of nou ja allemaal prima maar dan moet ik wel stoppen met de volgende dag op m'n werk zeuren hoe moe ik wel niet ben... Eigen schuld.

En zo kan ik nog wel even door gaan maar om m'n eigenwaarde nog een beetje te behouden houd ik het voor nu hier bij. Ik geef eerlijk toe, er volgt ongetwijfeld een vervolg.

With love, Irene

3 opmerkingen:

  1. Herkenbare dingen! ;)
    En inderdaad bij uitgaan: 's nachts een vent, 's ochtends een vent. Maar dan in vrouwelijke vorm natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahah inderdaad, hele herkenbare dingen! leuk! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh geweldig lijstje met herkenbare dingen.

    BeantwoordenVerwijderen