dinsdag 6 december 2011

TUESDAY TUNES: Santa Claus is coming to town!



Ik mag dit nog net op de valreep een TUESDAY tunes noemen. En wat voor een. Hup Sinterklaas is het land weer uit het is tijd voor mijn nog meer geliefde feest van december: kerst. Wauw kerst. Wat vind ik die sfeer heerlijk. Lekker eten, familie, kaarsjes, een kerstboom, overal verlichting, eventueel sneeuw en vooral heel veel gezelligheid. En bij gezelligheid hoort altijd muziek. Kerstmuziek. Daarom verzamelde ik ook een paar all time favourite kerstliedjes maar dan in een nieuw jasje. Om eerlijk te zijn had ik net zo goed een hele playlist kunnen maken met alle liedjes van het kerstalbum van Michael Bublé - ik ben zo ontzettend verliefd op die cd. Of een playlist met alle twee de kerstalbums van GLEE. Ook zo heerlijk!
Maar goed dat deed ik niet ik hield me in en dwong ook naar andere liedjes te zoeken. Het resultaat? Een fijne pre-kerstplaylist al zeg ik het zelf. Met een klassieker van The Jackson 5 maar verder fijne covers van John Lennon en James Taylor. En ik kon het toch echt niet laten nog wel drie nummers van Michael Bublé en twee nummers van GLEE in mijn playlist te stoppen. Verder ook een ander fijn kerstliedje in een cover versie van Jason Mraz en nog het leuke Coca Cola-liedje van Train. Nu ben ik echt helemaal in de kerstmood. Gelukkig kopen we morgen een kerstboom!

With love, Irene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten