maandag 5 december 2011

TV: GLEE + New Girl


Liefde voor de nieuwe dinsdagavond van RTL5. Ik kan niet anders zeggen. Vanaf half 9 zit ik er helemaal klaar voor morgen. Eerst is het namelijk tijd voor het derde seizoen van de geweldige serie Glee. En vervolgens komt New Girl. Een serie waar ik ontzettend benieuwd naar ben. Ik weet in ieder geval zeker dat ik de komende paar weken dinsdag standaard met een kopje thee, een dekentje, eventueel een laptopje als ik eigenlijk mijn dinsdagavond aan huiswerk zou moeten besteden. Niemand die me kan storen mijn telefoon gaat op stil!
Nu denk ik dat de meeste mensen Glee wel kennen. Ik denk dat je het of kent omdat je het super vindt zoals ik, of je kent het als dat vreselijke musicalprogramma. Maar vanaf morgen begint dus ook New Girl. In Amerika schijnt het ontzettend populair te zijn en nu gaat RTL het ook uitzenden. Volgens mij is dit echt een te flauwe serie. Hoofdrolspeelster Jess is net bedrogen door haar vriend en zoekt daarom nieuwe woonruimte. Nadat ze drie vrijgezellen mannen overtuigt dat ze bevriend is met modellen nemen de mannen haar in huis en proberen ze haar liefdesverdriet op te lossen terwijl Jess zich steeds meer op haar gemak voelt en lekker gek gaat doen. Ik ben echt onwijs benieuwd of deze serie ontzettend flauw gaat zijn of juist ontzettend leuk.

With love, Irene

1 opmerking:

  1. Hmhm, ik ben niet meer zo'n fan van Glee. Maar New Girl lijkt mij wel heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen