vrijdag 30 december 2011

DIARY: 2011 flashback

Ja het is alweer bijna zo ver: het jaar is voorbij. En ligt het nou aan mij of is dit jaar echt ontzettend snel gegaan? Ik kan me oud & nieuw nog als de dag van gisteren herinneren, ik weet nog precies hoe Koninginnedag was, hoe ik me voelde toen ik slaagde, hoe ik voor het eerst zonder mijn ouders ging vliegen en hoe ik weer helemaal opnieuw begon op school in Amsterdam. Het jaar is voorbij gevlogen. Of het een goed jaar was? Dat vind ik altijd moeilijk om te zeggen. Een jaar heeft maar liefst 365 dagen en bevat dus zat geweldige dagen maar ook een hele hoop narigheid en minder leuke dingen. Toch denk ik dat ik over het algemeen wel kan zeggen dat het een goed jaar was en ik heb sowieso geen zin hier alle ellende van dit jaar te bespreken. Zoals ik al zei slaagde ik onder andere voor mijn havo met een ontzettend mooi diploma (toegegeven: dankzij bloed, zweet, tranen en de nodige drift en huilbuilen) en werd ik ingeloot voor mijn studie. Ook begon ik het jaar goed want in de eerste week van 2011 maakte ik al een voornemen waar: ik ging opzoek naar een baan en vond er ook een. Verder had ik een hele leuke vakantie, ik ging namelijk voor het eerst met mijn vriend op vakantie. Ik doe nu een studie waar ik me helemaal op m'n plaats voel. Ik heb ontzettend veel leuke dingen gedaan met oude en nieuwe vriendinnen.
En nu maar hopen dat volgend jaar net zo'n fijn jaar wordt en ik aan het eind van het jaar weer zo'n collage kan maken vol foto's die herinneren aan mooie, leuke, bijzondere, geweldige momenten!

With love, Irene

2 opmerkingen: