vrijdag 2 december 2011

FRIDAY FAVOURITES: 2

I've been a bad, bad girl. Een week lang schreef ik helemaal niks. Maar ik had het afgelopen week zo vreselijk druk. En dit komende weekend trouwens ook. De eerstvolgende dag dat ik helemaal vrij ben is woensdag pas. Maar goed woensdag wordt dan ook echt mijn dag. Ik sluit mezelf op. En dan ga ik ook maar eens een heel eind vooruit schrijven want komende maand heb ik het natuurlijk al helemaal druk!
Oke maar nu back to business. Mijn Friday Favourites


Favourite Christmas present: Michael Bublé - Christmas
All I want for christmas is de kerstcd van Michael Bublé. Een album vol heerijk kerstklassiekers. Ik dacht ze toch allemaal wel te kunnen meezingen maar in de fantastische versie van Michael Bublé moet ik weer helemaal opnieuw beginnen met oefenen. Ik moet deze cd dus hebben!

Favourite moment of the week: Good grades
Ik mag dan een herkansing hebben voor marketing, er was ook fijn schoolnieuws deze week. Ik kreeg namelijk ook mijn tentamencijfer voor Spelling en Stijl terug. Ik wist al dat ik vier fout van de 80, dus echt een verrassing was 't niet meer. Toch maakte het uiteindelijke cijfer me opnieuw weer even blij. Een 9.3 maar liefst. En eerlijk gezegd vind ik het een stuk fijner om een goed cijfer voor spelling te hebben dan marketing. Spelling is toch meer mijn vak, het is iets waar ik later toch verder mee wil aangezien ik wil schrijven.


Favourite magazine: Jackie
Ik weet: op het moment dat ik het huis verlaat en m'n eigen huisje heb neem ik sowieso drie tijdschriftabonnementen. Op dit moment heb ik zelf een abonnement op de Glamour. En voor de rest heeft het totaal geen zin verder nog een abonnement te nemen aangezien ik met twee andere vrouwen in huis woon die ook verslaafd zijn aan tijdschriften dus er altijd wel vers leesvoer op tafel ligt. Ik ben dol op tijdschriften. En ik heb een heleboel favorieten maar een tijdschrift wat ik over en over kan lezen is de Jackie. Eerst blader ik het hele blad globaal door. Vervolgens blader ik het hele blad nog eens iets rustiger door en bekijk alle pagina's. Daarna ga ik de artikelen lezen die me meteen aanspreken, en daarna lees ik het hele blad nog een keer helemaal goed. En vervolgens lees ik hem eigenlijk nog een keer per week van voren naar achter, van achter naar voren.


Favorite song: Keep your head up
Deze week (en trouwens tot komende woensdag) heb ik alleen maar stress gehad. Druk, druk, druk... De deadlines, werkdagen, surprise-stress en huiswerk vloog me om de oren. Het was dat ik niet non stop kon rennen anders had ik het gedaan. Maar elke dag zat ik in totaal een halfuurtje verplicht stil in de trein (echt als het zinvol zou zijn er in te rennen zou ik het doen). En tijdens dat verplichte halfuurtje stil zitten luister ik dan muziek op m'n telefoon. En hét liedje van de week was Andy Grammer - Keep your head up. Heerlijke positive song wat ik echt even nodig had!

With love, Irene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten