maandag 26 september 2011

TV: Season 5 tonight!!

Vanavond is het zo ver! Het feest kan weer beginnen: een nieuw seizoen Gossip Girl. Sorry ik had er al iets over geschreven maar nog even een laatste reminder. En wat heb ik er een zin in! Morgenochtend kijk ik meteen de aflevering terug op sidereel.
Ik ben benieuwd wat we allemaal kunnen verwachten dit seizoen. Natuurlijk eindigde het vorige seizoen met een hoop vragen. De belangrijkste: van wie is Blair zwanger?? Is het van haar droomprins Louis van Monaco of toch van Chuck? En wat heeft dat dan voor gevolgen?
Verder ging Vanessa er aan het einde van seizoen 4 van door met de autobiografie van Dan en liet dat uitgeven. Hoe gaat dat aflopen voor Dan en hoe reageert de rest hier op?
En natuurlijk het nep nichtje van Serena, Charlie of toch Ivy? Wat is zij allemaal van plan?
Verder ben ik ook wel erg benieuwd wat voor rol heeft Elizabeth Hurley precies heeft. In ieder geval heeft het zeker iets te maken met Nate. Echt wat heeft die jongen toch met oudere vrouwen?

Nou ik kan echt niet meer wachten!
With love, Irene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten