maandag 26 september 2011

DIARY: Snapshot diary

Voila even een paar snapshots van mijn dag. Ik hoefde lekker pas om 11 uur op school te zijn: ideaal!
-Ik begon de dag met een lekker ontbijtje in de tuin (het zonnetje scheen namelijk!)
-Daarna even mijn favoriete blogs checken via bloglovin. Echt heerlijk meestal lees ik alles in de trein maar ik had natuurlijk alle tijd vanochtend.
- Goedemorgen!
- En toen hup op naar het station lekker op de fiets in plaats van met de bus. Goed bezig!
- Eenmaal op school aangekomen moest ik weer hard aan de studie. Lesje schrijven met effect.
- In een tussenuur moest ik ook opnieuw hard aan het werk. Zie je de tas? Een vriendinnetje van me heeft dezelfde en deze hier is dus niet mijn tas haha!
- Lekker bakje aardbeien in de trein. Ik weet niet ik was echt in de mood voor aardbeien vandaag.
- Lekker tapas als avondeten! Hmmm

With love, Irene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten